FAQ - Najčastejšie otázky

Otázky k reklamácii a vráteniu tovaru

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

  • V prípade, že chcete tovar reklamovať kliknite na nasledujúci odkaz, na ktorom nájdete všetky potrebné informácie: Reklamácia a vrátenie tovaru.
  • Tovar, ktorý sa nezhoduje s Vašou objednávkou či už farebne alebo akýmkoľvek iným spôsobom, prípadne je poškodený, vadný, nekompletný a chcete ho reklamovať, neskladajte ani do neho inak mechanicky nezasahujte!

Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?

  • V prípade, že potrebujete zásielku vrátiť kliknite na nasledujúci odkaz, na ktorom nájdete všetky potrebné informácie: Reklamácia a vrátenie tovaru.

Ako mám postupovať v prípade, že mi bola doručená nekompletná zásielka alebo nesprávny produkt?

  • V prípade, že Vám bola dodaná nekompletná objednávka, bezodkladne nás kontaktujte na objednavky@detskapostel.sk.
  • Budeme sa snažiť vzniknutú situáciu vyriešiť čo najrýchlejšie k Vašej spokojnosti.

Je možné vrátiť tovar vyhotovený na zákazku?

  • Nakoľko tovar vyhotovený na zákazku nepredstavuje štandardnú ponuku a vzťahujú sa naň osobitné podmienky podľa zákona nie je možné ho vrátiť.
  • Objednávku s tovarom na zákazku môžete stornovať do 48 hodín od uskutočnenia objednávky.
  • Celú platbu pri tovare na zákazku je potrebné uhradiť vopred.

Otázky k platbe tovaru

Akým spôsobom môžem zaplatiť za tovar?

  • Ponúkame Vám niekoľko možností platby. Všetky spôsoby platieb nájdete na nasledujúcom odkaze: Doprava a platba.

Môžem si kúpiť tovar na splátky?

  • Platbu tovaru na splátky pripravujeme, zatiaľ však túto možnosť neponúkame.

Prečo mi nepošlete tovar objednaný na zákazku - na dobierku? Prečo je potrebné za tovar na zákazku zaplatiť vopred?

  • Pri tovare na zakázku je potrebné uhradiť celú platbu za tovar vopred a takúto objednávku môžete stornovať najneskôr do 48 h.
  • Nakoľko tovar vyhotovený na zákazku nepredstavuje štandardnú ponuku a vzťahujú sa naň osobitné podmienky podľa zákona nie je možné ho vrátiť.

Bojím sa zaplatiť za tovar vopred. Môžem vám dôverovať?

Otázky k doručeniu tovaru

Budete ma o doručení informovať?

  • O doručení tovaru Vás budeme vopred informovať.
  • Ak vám termín doručenia nevyhovuje, dohodnite si s nami alebo s kuriérom náhradný termín.

Mám od vás zmeškaný hovor / Prišla mi SMS, že mi budete doručovať tovar. Treba na to odpovedať?

  • Áno, je to dôležité. Ak sme vás nezastihli, odpíšte nám alebo zavolajte späť, prosím. Keď nám potvrdíte, že budete v danom čase na mieste a tovar preberiete, naložíme ho na dodanie a už sa naň môžete tešiť.
  • Pokiaľ na SMS alebo náš telefonát nezareagujete, predĺži Vám to dobu dodania - tovar sa totiž nemôže vyexpedovať a my vás budeme ohľadom doručenia opäť kontaktovať o pár dní.

Môžete mi tovar doručiť v konkrétny čas?

  • Bohužiaľ, nie. Ak viete, že v čase, kedy Vám má byť zásielka dodaná nebudete na adrese doručenia, poproste o prevzatie tovaru inú Vami určenú osobu.
  • Aby bolo pre Vás doručenie cenovo výhodné a predovšetkým bezpečné, veľký a ťažký tovar odosielame prostrednÍctvom našich šoférov, ktorý majú starostlivo navrhnutý plán rozvozov, ktorým sa musia riadiť.

Tovar, ktorý sme si vybrali máte skladom. Prečo mi ho nepošlete hneď?

  • Veľký a ťažký tovar doručujeme vlastnou dopravou, vďaka čomu vieme zaručiť bezpečné doručenie za výhodnú cenu.
  • Naši vodiči majú starostlivo navrhnutý plán rozvozov, ktorým sa riadia.
  • Tovar skladom je preto štandardne doručovaný do 7-10 pracovných dní od zadania objednávky.
  • Viac o dodacej dobe si môžete prečítať v nasledujúcom odkaze: Doba dodania.

Otázky k doprave a výnosu tovaru

Aká je cena dopravy?

  • Cena dopravy závisí od váhy tovaru a hodnoty objednávky.
  • Systém cenu za dopravu prepočítava a zobrazuje automaticky.
  • Viac informácií o doprave a platbe nájdete na nasledujúcom odkaze: Doprava a platba.

Ponúkate možnosť dopravy zadarmo?

  • Áno. Pri objednávke už od 99 Vám bude zásielka doručená ZADARMO.

Môžete mi tovar poslať na našu poštu?

  • Túto možnosť dopravy neponúkame.
  • Môžete si však zvoliť prepravu kuriérom alebo využiť osobný odber na adrese Zemianska Dedina 75, 027 43 Nižná.
  • Podrobné informácie k spôsobom doručenia a možnostiam platby nájdete na nasledujúcom odkaze: Doprava a platba.

Páči sa mi vaša ponuka, ale bojím sa objednávať nábytok cez internet. Čo ak sa pri preprave poškodí?

  • Záleží nám predovšetkým na bezpečnom doručení.
  • Ľahšie zásielky, ktoré odosielame kuriérom, dôkladne zabalíme.
  • Veľký a ťažky tovar, akým sú nábytok a matrace, z nášho e-shopu zvyčajne doručujú naši vlastní šoféri. Vďaka čomu zabezpečíme maximálne šetrnú manipuláciu s tovarom za čo najvýhodnejšiu možnú cenu doručenia.
  • V prípade, že by čokoľvek s doručeným tovarom nebolo v poriadku, ihneď nás kontaktujte e-mailom na info@detskapostel.sk alebo na tel. č.: 02/222 007 01.

Vynesiete mi tovar priamo do bytu?

  • Štandardne doručujeme tovar za prvé uzamykateľné dvere.
  • Cena výnosu závisí od hodnoty objednávky a poschodia, na ktoré Vám šofér zásielku vynesie.
  • Pokiaľ si chcete výnos objednať, stačí to uviesť do poznámky pri objednávke a jeho cena vám bude dopočítaná na faktúre.
  • Podrobné informácie a cenník výnosu nájdete v odkaze: Výnos tovaru.

Otázky k matracom

Ako mám postupovať v prípade, že môj matrac má po rozbalení nepríjemnú vôňu?

  • Materiály použité v matracoch z našej ponuky sú testované a certifikované v súlade s prísnymi bezpečnostnými štandardmi.
  • Niektoré materiály majú svoju charakteristickú prirodzenú vôňu, ktorá však nie je závadou, ale prirodzenou vlastnosťou, a časom vyprchá.

Prečo nemôžem matrac využívať hneď po rozbalení?

  • Ak bol váš matrac doručený v zrolovanom vákuovom balení, nepoužívajte ho ihneď, ale postupujte nasledovne:
  • Uložte balenie na rošt alebo vodorovný povrch.
  • Vákuový obal opatrne nastrihnite a odstráňte, POZOR, nepoškoďte poťah matraca ostrým predmetom. Matrac bez používania nechajte voľne vystretý 48 - 72 hodín, aby nadobudol pôvodný tvar a rozmer. Nepoužívajte ho skôr.
  • Do uplynutia tejto doby na matrac nestúpajte nesadajte a neľahajte si naň, či iným spôsobom matrac nezaťažujte.
  • Môže to nenávratne narušiť jeho vzhľad, funkčné a rozmerové vlastnosti.

Čo sa považuje za preležanie matraca?

  • Za preležanie matraca sa považuje, ak preležanie tvorí viac ako 20% z celkovej výsky matraca (napr. ak má matrac 20 cm, za preležanie sa považuje deformácia s výškou 4 cm a viac).

Prečo mi neodporúčate umiestňovať matrac na posteľ bez bočníc?

  • V prípade pružinových matracov dbajte na to, aby bočnica obklopovala 40 - 60 % výšky matraca.
  • Nedodržanie tohto pokynu môže spôsobiť trvalú deformáciu matraca, na ktorú sa nevzťahuje záruka.

Prečo je potrebné matrac pravidelne otáčať?

  • Matrac otáčajte aspoň každé 2 mesiace naopak, aby ste sa vyhli predčasnému opotrebovaniu a preležaniu.
  • Ide o dôležitý pokyn od výrobcu k správnej starostlivosti o výrobok a zachovanie jeho dlhej životnosti.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie